Firma Projekt Cieszy Jacek Kiełkowski powstała w 2022 roku. W trakcie mojej kariery zawodowej zdobyłem niezbędne doświadczenie zawodowe i kwalifikacje do wykonywania świadczonych usług. Jako wieloletni (2013-2022) pracownik Stowarzyszenia Wspierania Inicjatyw Gospodarczych byłem odpowiedzialny m.in. za: koordynację i rozliczanie projektów dofinansowanych ze śr. z UE, opracowywanie wniosków o dofinansowanie i o płatność, oraz prowadzenie dokumentacji projektowej. Jestem autorem i współautorem kilkudziesięciu dokumentów i opracowań tj.: studia wykonalności oraz strategie rozwoju jednostek samorządu terytorialnego; wniosków o dofinansowanie ze śr. UE (i innych) dla firm, instytucji, organizacji pozarządowych i JST, w tym także dot. prowadzenia działalności badawczo-rozwojowych oraz wdrażania efektów prac B+R (nowych produktów/usług) w praktykę gospodarczą podmiotów. Przez wiele lat pełniłem rolę managera projektu Generator eNGO – aplikacji internetowej służącej do obsługi całości działań związanych z kontraktacją usług publicznych do organizacji pozarządowych. W ramach obowiązków odpowiadałem zarówno za wyznaczanie kierunków rozwoju aplikacji, koncepcję jej rozwoju, nadzór nad pracami informatycznymi, kontakt z klientem, sprzedaż i wdrożenie systemu (ponad 70 wdrożeń w całej Polsce), szkolenia urzędników i przedstawicieli NGO, oraz wsparcie techniczne i prace administracyjne związane z realizacją całego przedsięwzięcia (umowy, protokoły odbioru prac, fakturowanie, itp.). W okresie wcześniejszym (2007-2013) byłem pracownikiem prężnie działającej, cieszyńskiej instytucji kultury - Zamek Cieszyn, w której pełniłem rolę m.in.:
Jako wieloletni pracownik Zamku Cieszyn oraz SWIG Delta Partner posiadam doświadczenie w organizowaniu szkoleń, warsztatów, organizacji i zabudowy wystaw, stoisk targowych. Ponadto od 2015 roku jestem Prezesem Fundacji Laboratorium Inicjatyw Środkowoeuropejskich, która prowadzi badania społeczne, oraz działania doradcze i konsultingowe z zakresu strategii działania, turystyki kulturowej, oraz opracowywania dokumentów strategicznych. Dodatkowo od wielu lat współpracuję i pomagam przy organizacji Przeglądu Filmowego „Kino na Granicy” jako pracownik obsługi technicznej byłem odpowiedzialny m.in. za instalowanie projektorów i sprzętu multimedialnego w teatrze, namiocie festiwalowym oraz w plenerze oraz obsługę projekcji. W ostatnich latach pomogłem zdobyć dofinansowanie dla tej inicjatywy ze środków wyszehradzkich.
Posiadam liczne umiejętności związane z wykonywaniem w/w prac, m.in.: skutecznego zarządzania i koordynacji różnego rodzaju projektów i zleceń, kierowania zespołem ludzi, umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań biznesowych, wiedzę z zakresu prowadzenia MŚP, wdrażania wyników prac B+R, nowych produktów i usług, współpracy z projektantami i zespołami IT, znajomość publicznych rejestrów i baz danych (np. BDL GUS, SIO, SUDOP), wykonywania instalacji i przygotowywania wystaw i wernisaży, obsługę urządzeń multimedialnych i ich instalowania w różnych przestrzeniach (projektory, ekrany, monitory, nagłośnienie) dobrą znajomość obsługi komputera (pakiet Office, Windows, inne) i innych urządzeń biurowych (urządzenia wielofunkc., ksero, skaner, fax), język angielski (poziom: Upper Intermediate) oraz prawo jazdy kat. „B”. Cechuje mnie zarówno samodzielność, jak i umiejętność pracy w zespole, umiejętność autoprezentacji i prowadzenia wystąpień publicznych, komunikatywność, oraz umiejętności analityczne. Ponadto interesuję się zagadnieniami związanymi z gospodarką, finansami, inwestycjami, transferem technologii i wzornictwem przemysłowym. Przebieg kariery zawodowej zaowocował zdobyciem licznych kontaktów z podmiotami z sektora MŚP, JST, NGO, JBR, IOB i projektantami wzornictwa przemysłowego.