Doświadczenie

O mnie

Firma Projekt Cieszy Jacek Kiełkowski powstała w 2022 roku. W trakcie mojej kariery zawodowej zdobyłem niezbędne doświadczenie zawodowe i kwalifikacje do wykonywania świadczonych usług. Jako wieloletni (2013-2022) pracownik Stowarzyszenia Wspierania Inicjatyw Gospodarczych byłem odpowiedzialny m.in. za: koordynację i rozliczanie projektów dofinansowanych ze śr. z UE, opracowywanie wniosków o dofinansowanie i o płatność, oraz prowadzenie dokumentacji projektowej. Jestem autorem i współautorem kilkudziesięciu dokumentów i opracowań tj.: studia wykonalności oraz strategie rozwoju jednostek samorządu terytorialnego; wniosków o dofinansowanie ze śr. UE (i innych) dla firm, instytucji, organizacji pozarządowych i JST, w tym także dot. prowadzenia działalności badawczo-rozwojowych oraz wdrażania efektów prac B+R (nowych produktów/usług) w praktykę gospodarczą podmiotów. Przez wiele lat pełniłem rolę managera projektu Generator eNGO – aplikacji internetowej służącej do obsługi całości działań związanych z kontraktacją usług publicznych do organizacji pozarządowych. W ramach obowiązków odpowiadałem zarówno za wyznaczanie kierunków rozwoju aplikacji, koncepcję jej rozwoju, nadzór nad pracami informatycznymi, kontakt z klientem, sprzedaż i wdrożenie systemu (ponad 70 wdrożeń w całej Polsce), szkolenia urzędników i przedstawicieli NGO, oraz wsparcie techniczne i prace administracyjne związane z realizacją całego przedsięwzięcia (umowy, protokoły odbioru prac, fakturowanie, itp.). W okresie wcześniejszym (2007-2013) byłem pracownikiem prężnie działającej, cieszyńskiej instytucji kultury - Zamek Cieszyn, w której pełniłem rolę m.in.:

  • animatora w projekcie Śląski Klaster Dizajnu (2011-2013): inicjowanie współpracy projektantów, MŚP i środowiska akademickiego w zakresie opracowywania nowych produktów i usług; organizacja całego procesu udziału w wystawach (Salone Internazionale del Mobile w Mediolanie, Targi Poznańskie, Łódź Design Festival , Wrocław Concordia Design, Zamek Cieszyn, inne) w tym zgłoszenie, administracja, logistyka, przygotowanie do wykonania instalacji oraz jej montaż; organizacja szkoleń i warsztatów dla członków klastra;
  • pracownika akademickiego punktu informacji biznesowej (2011-2013): współpraca z Akademickimi Inkubatorami Przedsiębiorczości, organizacja szkoleń i warsztatów oraz wsparcie w zakładaniu firm przez absolwentów uczelni;
  • agenta narodowego na Polskę w prestiżowym europejskim konkursie Design Management Europe Award (2009-2013): koordynacja, promocja i pozyskiwanie zgłoszeń do konkursu oraz pomoc w przygotowywaniu aplikacji;
  • konsultanta w projektach Regionalna Sieć Promocji i Transferu Technologii edycja 1 i 2 (2007-2011): koordynacja projektu, wnioski o płatność, organizacja szkoleń i warsztatów dla MŚP, organizacja wystaw, przeprowadzanie audytów technologicznych przedsiębiorstw i inicjowanie współpracy pomiędzy sektorem MŚP a JBR.

Jako wieloletni pracownik Zamku Cieszyn oraz SWIG Delta Partner posiadam doświadczenie w organizowaniu szkoleń, warsztatów, organizacji i zabudowy wystaw, stoisk targowych. Ponadto od 2015 roku jestem Prezesem Fundacji Laboratorium Inicjatyw Środkowoeuropejskich, która prowadzi badania społeczne, oraz działania doradcze i konsultingowe z zakresu strategii działania, turystyki kulturowej, oraz opracowywania dokumentów strategicznych. Dodatkowo od wielu lat współpracuję i pomagam przy organizacji Przeglądu Filmowego „Kino na Granicy” jako pracownik obsługi technicznej byłem odpowiedzialny m.in. za instalowanie projektorów i sprzętu multimedialnego w teatrze, namiocie festiwalowym oraz w plenerze oraz obsługę projekcji. W ostatnich latach pomogłem zdobyć dofinansowanie dla tej inicjatywy ze środków wyszehradzkich.

Posiadam liczne umiejętności związane z wykonywaniem w/w prac, m.in.: skutecznego zarządzania i koordynacji różnego rodzaju projektów i zleceń, kierowania zespołem ludzi, umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań biznesowych, wiedzę z zakresu prowadzenia MŚP, wdrażania wyników prac B+R, nowych produktów i usług, współpracy z projektantami i zespołami IT, znajomość publicznych rejestrów i baz danych (np. BDL GUS, SIO, SUDOP), wykonywania instalacji i przygotowywania wystaw i wernisaży, obsługę urządzeń multimedialnych i ich instalowania w różnych przestrzeniach (projektory, ekrany, monitory, nagłośnienie) dobrą znajomość obsługi komputera (pakiet Office, Windows, inne) i innych urządzeń biurowych (urządzenia wielofunkc., ksero, skaner, fax), język angielski (poziom: Upper Intermediate) oraz prawo jazdy kat. „B”. Cechuje mnie zarówno samodzielność, jak i umiejętność pracy w zespole, umiejętność autoprezentacji i prowadzenia wystąpień publicznych, komunikatywność, oraz umiejętności analityczne. Ponadto interesuję się zagadnieniami związanymi z gospodarką, finansami, inwestycjami, transferem technologii i wzornictwem przemysłowym. Przebieg kariery zawodowej zaowocował zdobyciem licznych kontaktów z podmiotami z sektora MŚP, JST, NGO, JBR, IOB i projektantami wzornictwa przemysłowego.